Tijd vliegt -- Deel 1 -- wat ik doe op een dag. - Reisverslag uit Starrucca, Verenigde Staten van Stefan Steen - WaarBenJij.nu Tijd vliegt -- Deel 1 -- wat ik doe op een dag. - Reisverslag uit Starrucca, Verenigde Staten van Stefan Steen - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt -- Deel 1 -- wat ik doe op een dag.

Blijf op de hoogte en volg Stefan

11 Juli 2017 | Verenigde Staten, Starrucca

Alweer bijna halverwege!! Een dag gaat langzaam voorbij, omdat je zoveel doet op 1 dag, maar de weken vliegen, ik ben al bijna 4 weken op kamp.

Wat ik doe op een gewone dag:
Zorgen dat de kids op tijd op staan, en op tijd bij het ontbijt zijn.
Na het ontbijt zorgen dat de kids de bunk netjes opruimen, zoals hun bed opmaken. Ze krijgen daarna inspectie van onze groepleider, als ze genoeg 10en verdient hebben krijgen ze aan het eind pizza of ijs.

1e major: help ik bij mojo fitness, de kinderen die zich daarvoor op hebben gegeven doen een workout. De groep splitsen we vaak op in hoe intens ze willen trainen, ik help vaak bij het trainen in een spelvorm, bijvoorbeeld gaggabal en als je af bent ren je een paar rondjes om de gaggapit.

1e minor: ben ik vrij, ga ik achter de computer, rust ik uit of zoek ik mijn kids op.

2e major: Geef ik volleybal les samen met 2 andere counselors (Jessica en Chelsea).

2e minor: dan help ik waar ik nodig ben.

3e major: Geef ik volleybal les samen met Jessica en Chelsea.

3e minor: Geef ik volleybal les in mijn eentje, het is dan vaak niet zo druk omdat de kinderen moe zijn en dan liever bij naar het meer gaan.

Avondactiviteit is altijd verschillend, dit kan gaggabal zijn, een kaartspel, maar het kan ook bijvoorbeeld ILC Idols zijn, waar de beste zangers van het kamp op treden.

Daarna gaan de kids naar de kantine en kunnen ze wat lekkers kopen.

Als je bunk OD hebt ben je in de bunk wacht je tot de kids komen, dan zorg je dat ze allemaal gedouched hebben voordat de lichten uit moeten om half 11.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 30 Aug. 2013
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 5893

Voorgaande reizen:

15 Juni 2017 - 13 Augustus 2017

Summercamp Amerika

17 September 2013 - 15 December 2013

Vrijwilligerswerk Tanzania

Landen bezocht: