Second session - Reisverslag uit Baldwinsville, Verenigde Staten van Stefan Steen - WaarBenJij.nu Second session - Reisverslag uit Baldwinsville, Verenigde Staten van Stefan Steen - WaarBenJij.nu

Second session

Blijf op de hoogte en volg Stefan

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Baldwinsville

Hallo allemaal, afgelopen week was een extra lange week omdat we geen dag vrij hadden. Dit komt omdat zaterdag "change over day" was, dit houdt in dat er kinderen naar huis gaan en nieuwe kinderen komen. Oftewel einde van de eerste sessie, begin van de tweede sessie.
In onze bunk gingen er 2 kids naar huis en er kwamen 3 kids bij, 2 nieuwe en 1 van een andere bunk.
De "nieuwe" kids zijn niet helemaal nieuw aangezien ze vorige jaren ook hier waren, de kids uit onze bunk en de andere 2 counselors kende hen al.

In de laatste 3 dagen voor change over day, hadden we tijdens de avondactiviteiten shows van verschillende departments. De kids die majors gevolgd hebben in die activiteit treden dan op. Zo hadden we een circus show, theater show en een rock show.

De second session duurt 3 weken, dus ik heb nog 2 weken op kamp.

Ik kijk heel erg uit naar "color war", dan word kamp verdeelt in 2 groepen, een blauw team en een grijs team. Niemand weet wanneer color war uit breekt, de verwachting is dat het zondag of maandag uitbreekt. Dan strijden we 3 dagen tegen elkaar.

Afgelopen lazy day ben ik naar Ithica geweest, daar zijn mooie watervallen en hebben we gezwommen.

De lazy day daarvoor (2 weken geleden) hadden we problemen met de auto verhuurder. Toen ben ik met 2 andere naar dichtstbijzijnde dorpje geweest. Was een uur fietsen, terugweg was 1,5uur omdat het alleen maar omhoog was.